Pe străzile Veneției

Veneția. Am făcut cunoștință cu ea circa 3 ani în urmă, iar de atunci am mai fost încă de 5 ori. Veneția nu e doar un oraș situat în nordul Italiei ci și o lume aparte!! E lumea istoriei, artei, sunetului, e lumea culorilor!! De fiecare dată e diferită. De fiecare dată îmi fug privirile peste tot ca pentru prima dată. Îmi amintesc cu dor de vara trecută, când m-am rătăcit pe străzile Veneției. Cred că e cea mai frumoasă amintire pentru că am descoperit locuri noi. Un șir de case colorate, de o parte și de alta a drumurilor înguste, fiecare având ferestre cu obloane venețiene și o scară ce duce la ușa cu mâner ornamentat din fier (sau alt metal). Sub ușa uneia din aceste case mă bucuram eu de ploaie. Cu picioarele ude și cu un soare fierbite venețian în suflet. Nu îmi ajung cuvinte să redau frumusețea acelor locuri. Mulți știu, mulți au vizitat acest oraș și sper ca toți să o vadă cu ochii mei .
                                                                                 2014.7.24

Share:

0 comentarii