Rifugio Calvi

Cele mai frumoase și mai așteptate zile, pentru mine sunt zilele când plecăm la munte. Zilele în care uit de oboseală, de cald și... nici nu-mi mai pasă în acele zile cum arăt. În astfel de zile nu pot să îmi doresc nimic mai mult decât  timp frumos pentru a descoperi locuri noi și de a atinge noi înălțimi. Ultima data am fost la munte anul trecut, atunci am mers pe jos jumate de zi pentru a ajunge la Passo Giao, care se găsește la o înălțime de 2236 m.. Acolo am descoperit o priveliște de neuitat, dar și mai fericită am fost de data aceasta când am dscoperit Rifugio Calvi (2164 m) <3..nici durerea de picioare nu m-a putut împiedica să merg mai sus pentru a atinge o nouă înălțime de 2367m.

        
Iubesc munții!! Și nici chiar frica de înălțime nu mă poate face să-i iubesc mai puțin.
Nu are cum să nu îți placă :) peisajele sunt la fel ca în fotografii (unele locuri chiar și mai frumoase).
Foto: Adry Plugaru
2015.07.19 Italy


Share:

4 comentarii